Shoppat!

Det bästa med att gå ner i vikt(förutom det självklara,ha hälsan i behåll,orka mer,slippa vara deprimerad) är ju nästan att man börjar komma i lite kläder.
Gick in på Diva för nån dag sen och suktade lite bland Cheap Monday plaggen och tänkte att "Nej,ingen idé att testa.. får endå aldrig på mig det" Men jag testade en underbart fin svart tröja och visst gick den på i Large. Från XXL-Large känns ju helt fantastiskt. Mina nya byxor i 46 hänger redan så nu ska jag och testa en 44 på stan.
Längtar tills jag kommer ner på mindre storlekar för helt ärligt,det ska bli underbart att kunna gå in i vilken butik jag vill och testa kläder. Än är det ganska begränsat. Vila tex har inte så generösa storlekar men snart så! :)
 
Här är en bild på tröjan förresten:


 
 
Svart i bysten,nästan formad som en "bystier" och ett tunt genomskinligt tyg över bröstet och armarna. På baksidan är den djupt urringad. Love it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0