Ångest.

För 6 månader sen trodde jag nog inte att jag skulle sitta och längta till gymmet. Och känna ångest för att jag inte hinner gå dit.

Vilja blev sjuk inatt. Eller jag tyckte hon var lite varm efter att vi kommit hem från gymmet(testade barnpassningen på Ipuls,rekomenderas,gick jättebra!)och hon somnade fort.. Och inatt var febern ett faktum. Hon har sovit ganska mycket idag.

Har förresten hittat hennes 6:e tand i munnen nu. :)

Vilja är sjuk så ikväll måste jag prioritera att åka och handla istället för att träna. Jag hinner verkligen inte både och. Måste köpa blöjor och mat,har försökt tömma kyl och frys ordentligt och märkte imorse att jag lyckats väldigt bra!;) Men tänk att jag skulle sitta här med ångest över att jag inte hinner på gymmet ;)

Kommentarer
Postat av: Carro, mamma till Neo

Okej, då kanske vi kan träna tillsammans nån gång? funktional är ju grymt, sist hade jag träningsvärk i 4 dagar efteråt :) haha. Lördag kan jag inte, men jag hänger gärna på nån gång. Du kan ju kanske ta mitt nummer så kan du höra av dig då du bokat nå pass så kanske jag hänger på? :) 0738265269

2011-03-24 @ 14:54:25
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: GBP

OJ vad jag känner igen mig! Hade verkligen inte trott att jag går och längtar till nästa pass på gymmet! Det är helt galet:-)



Hoppas att lilla sötnosen mår bättre snart :-)

2011-03-24 @ 19:14:28
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0