Nytt.

För första gången har jag behövt köpa nya kläder till Vilja för att dom har andra har blivit för små! Mycket jeansleggings i 80 är för litet så idag tog vi en runda på stan.

Jag är så trött på alla gulligull kläder som finns till tjejer på stan. Jag tycker det mesta är för mesigt och jag spyr på Hello Kitty. Har börjat älska me&i´s kläder som är så tuffa! Och i tuffa tryck och färger..:)

Hon fick:



Lila muminkläder. Var kanske lite gulligull men jag tyckte trycket var häftigt! Plus att byxorna är mjuka och sköna och funkar perfekt att klättra och busa med.


Ja,det var gode svårt att hitta ett par mjuka jeans med foder utan nå rosa så hon fick ett par med rosa muddar.

Plus att par mjuka jeans från H&M med tryckknapp nere vid fötterna.. Jättefina!



Den röda tröjan köpte jag på Me&I´s facebooksida. Så fin! Och begagnat är bra...:)

Mitt i allt "Jag-vill-inte-köpa-rosa" så hittade jag den här Me&I klänningen också,begagnad,så den får flytta hem till Vilja´s gardrob också!;)



Nu har hon så det räcker och blir över kom jag på! hehe.


Kommentarer
Postat av: Marie Karlsson

Mumin och grodor :) kan du köpa kläder till mig också? Fast de kanske inte finns i min storlek...

2011-01-21 @ 22:44:46
URL: http://www.mariekarlsson.blogspot.com
Postat av: Ida

Åh! Vilka fina kläder!

Längtar tills jag får köpa kläder till min lilla bebis!

2011-02-02 @ 14:49:26
URL: http://liitenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0