Fin kommentar!

Kolla vilken fin kommentar jag fick av en 12-åring! Åh,den värmde i hjärtat verkligen!
Tänk vad vi ska vara glada att vi bor i Sverige och får vården vi behöver och jag hoppas att Vilja kommer vara lika nöjd som den här lilla tjejen eller killen!
Tack fina rara du!



Jag sökte ''födda med öppen läpp'' på google, eftersom att jag är det, och så kom jag in i den här bloggen!
jag är född med öppen läpp, EXAKT som din Vilja, fast på vänster sida. jag är 12 år, och jag är grät jättemycket för jag tyckte att jag var så himla ful, alla mina kompisar var så fina, och så växter det upp en typ av en hajtand typ. jag grät tills jag var 10, sen operera dom mig igen, och tog ett ben från min höft och stoppa in den i tandköttet, sen så växte det 2 fina tänder där, på samma ställe.. sen så operera dom igen och gjorde ärret finare, eftersom att min läpp var ganska långt uppe, och nu är det också fint. jag har haft tandställning också, och så har jag 1 operation kvar, näsan. jag har svårt att andas med ett näshål eftersom att det ena är lite inått. men jag är ju bara 12 så det tar sin tid tills det. förresten så har Vilja blivit jättefin! jag ångrar att jag tyckte att jag var ful för allt fixa ju sig!:) fin blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv!!!

jag visste inte att du la märkte till kommentarerna..

och jag vet att Vilja kommer vara lika nöjd som mig, lara=tjej :) men du måste kämpa med henne som min mamma gjorde, då kändes det så mycket bättre :)

2011-01-23 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0