Söndag.

Jag är fortfarande sjukt trött efter operationen. Känns nästan lite som när man är nygravid.
Maten går mycket bättre nu. Känns nästan inte alls när jag äter,förutom att jag rapar jättemycket.
;)
Kan äta lite fortare än 45 minuter nu iaf.

Idag har jag varit och handlat ännu mer. fyllt upp kyl och frys. Imorgon får jag ääääta maaaaaaaaaaat! Nyttig och lättuggad mat.

Frukost blir det äggröra
Mellis smoothie med ägg i (protein behövs!)
Lunch: Pressad potatis,fiskbullar och spenat
mellis-mosad fruktsallad av melon banan och päron
Middag: Köttfärsbiffar med fetaost och soltorkad tomat,pressad potatis och ayvar relish.
Kvällsmål-yoghurt

Alltså,jag kan inte blogga mer idag. Tänker mest på mat. Det var ett braaa tag sen jag åt.;)


Kommentarer
Postat av: Emily & Melwin

Oj det måste varit såå härligt att åka och handla och tänka, mums det där får jag äta snart! ;) Jag hade aldrig klarat det, du är så himla duktig! Ägg i smootien, det smakar inte konstigt tror du då? Säger hon som är såå kräsen ;)

2011-02-27 @ 16:25:06
URL: http://minsonmelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0