Hunger.

Jag känner hunger för första gången sen i söndags. Gud,vilken jobbig känsla,haha!
Men jag har saknat den lite. Nu blir det kanske lite lättare att få i sig mat.

Längtar efter fast föda,oerhört mycket. Missförstå mig inte,jag vet ju vad jag har gett mig in på och jag kämpar på tiden ut,men fan så gott det ska bli med frukost,mat(mosad dock,men iaf!),en knäckebrödsmacka,keso,avocado..mmmm.

Var och handlade idag. Allt såg så fint och nyttigt ut. Man mår bra när man ser ner i kundvagnen och det inte är en enda onyttighet. :)
Jag är så peppad på mitt nya liv och det känns som en befrielse.

Kommentarer
Postat av: GBP

HEEEJ och välkommen in i vardagen igen. Har inte hunnit kika in här på några dagar men var jätteglad när jag såg att allt hade gått bra. Dina hungerkänslor dök ju upp jättefort. Mina dröjde flera veckor och då kan jag tala om att de var mer än välkomna :-D!



Vad blir det för första purémat? ;-) Jag och mina operations"buddies" gick runt i korridoren och planerade purémat redan efter operationen;-)



Stor kram <3

2011-02-26 @ 08:25:03
URL: http://healthaboveall.blogg.se/
Postat av: Sofie

Visst är det roligt :) Man blir så stolt över sig själv när man har en kundvagn med massa nyttig och fräch mat.

2011-02-26 @ 08:26:45
Postat av: Jannika mamma till Jillian

jAHAAAA...:P

2011-02-26 @ 08:47:55
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: joh

jag känner igen mig , jag hade drömmar om att få äta en vitlöksbaguette igen.. ;)

2011-02-26 @ 10:29:44
URL: http://designbyjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0