Torsdag.

Idag har vi varit på öppna förskolan och träffat dom andra mammorna och barnen.
Alltid lika trevligt. Det är så fint att se barnen sitta och leka. Dela leksaker,pilla varandra i ansikterna och man riktigt ser hur kul Vilja har!:)

Imorgon ska jag ju till optikern. Grämer mig över att det ska bli då dyrt men samtidigt så behöver jag verkligen verkligen nya.Dom jag har nu är måååånga år gamla och alldeles slitna. Sen så har jag hittat den snyggaste bågarna någonsin. Sen skadar det ju inte att synundersökningen bara kostar 15 kr och det är 15% rabatt på glasen!

Imorgon är det fredag och det är ju en bra dag! Jag älskar helgen!

Kommentarer
Postat av: -Malin & Ella ♥

Hej på er söta!

Hur mår ni?

Hoppas ni haft en bra fredag :)

Kram

2010-10-02 @ 00:11:18
URL: http://malinochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0