Tatueringsdax!


Imorgon ska jag boka tid för tatuering. Jag får ont att bara att tänka på det. Men jag klarar det!

Den här bilden är min inspiration:

Ska bara stå Vilja i banderollen,ingen text nedanför. Jag ska ha mycket färg i svalorna och blommorna. OM jag ska ha några blommor. Tänkte stoppa den på bröstet(bröstet alltså,inte på tissen;)..) Men jag vet inte om det blir för mycket med blommorna också.

Ja,det lutar ju åt att den ska sitta på bröstet. Jag har 4 tatueringar. Alla är små och jag tycker inte dom syns så bra.Jag vill att den ska synas och att man ska se" Hon har en tatuering,en stor en!"  Funderade först på överarmen men jag vet inte om propotionerna blir så bra.

Vad tycker ni,armen eller bröstet?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Bröstet helt klart, kommer bli grymt!!!

2010-09-30 @ 21:38:02
Postat av: Ida

Bröstet! Det kommer bli döläckert! :)

2010-09-30 @ 21:56:34
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Marie

Bröstet! Fan va coolt! :)

2010-10-01 @ 06:56:33
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0