Sjukling

Jag har en sjukling här hemma! Natten har varit jobbig. körde ut ante på soffan(hehe) och så fick hon ligga brevid mig inatt. Hon har grinat och hostat och snorat. jag har sugit snor,gett näsdroppar,supp och vatten. knappt sovit en blund.
Min älskade lilla tjej. Det är nog mer jobbigt för mig när hon är sjuk.

Hon har ingen hög feber,drygt 38 grader och hon har legat och lekt här hur mycket som helst och skrattat. Men ibland kommer det små gnäll, och gråter gör hon när hon hostar.
Vi ska på bvc kl 15.00 men först kommer mamma och bjuder på försenad födelsedags-lunch!

Tråkigt att missa sången men ännu tråkigare att Vilja måste vara sjuk. Jag ska ju ut i morgon men med min tur är jag väl sjuk!

Min sjukling på morgonen. Hon har alldeles glansiga ögon.

Förresten,igår bakade jag mig en tårta. Marängtårta med grädde och nobless. mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0