Helg.

Ja nästan iallafall. Andreas jobbar kortdag imorgon sen är det helg! Då är han ledig med oss på måndag och det gillas ju alltid!
Vi ska ta och gå på Växhuset,roligt om Ante också får se hur det är där.

Dom här dagarna har spenderats på stan. Har handlat lite till Vilja. Hon behövde lite nya byxor och tröjor. Har gett upp det där med att köpa mer body´s. Har aldrig sett en sån arg bebis som när man försöker ta på henne bodys. Får ju såklart använda dom jag har men blir inte att köpa fler iaf!

Vi har fikat med gänget och hängt med Vilja´s farmor som är på besök. Jag har fått sovmorgon,Gunilla har tvättat och lagat mat och ska mata Vilja i natt. Jag är så himla tacksam!



Vilja sitter i stolen och leker i kökslådorna. (Ja,skitdålig kvalité på bilderna men min kamera har gått sönder. måste lämna in den på lagning!)



Sen har hon vart cool och haft på sig brillorna inne idag;)

Nu ska jag slänga mig på soffan med ante!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0