fin dag!

Idag har det verkligen varit en sån där fin,perfekt dag. Höst i luften. Lite småkyligt men soligt.
Vi var ju på babysången inne i stan,det var riktigt bra. Vilja blev lite trött i slutet. Och så såg hon lite chockad över att alla sjöng och inte bara mamma men lite kul var det ju!Sen sov hon medans vi andra lunchade på Waynes. Sen tog vi en tripp på stan med Jennie,Vince och Emmy!
Var till mamma och fick skjuts på ica,handlade inför helgen.

Även fast jag fått sova hela natten så är jag trött nu! Ska tända massa ljus och sen se på film med Ante!

Ja,nu är det helg! Skönt! Hoppas ni får en fin helg! Ska ni göra något kul?:)


När jag ser den här bilden blir jag alldeles varm i kroppen. Kolla så liten hon var när hon låg där och sov
på mitt bröst. Hon sov alltid sådär. Min lilla bebis som inte är sådär pytteliten nåmer!:)


(Har nog aldrig lagt upp en bild på mig själv osminkad förut,haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0