....

Idag var vi inne i stan och fikade med några vänner. Tror vi alla kännde oss lite deppiga
pga valresultatet. Och att SD kom in i riksdagen. Man blir ju fan mörkrädd.

Sen var vi hos mamma och åt middag. Vilja var dock supertrött så vi åkte hem sen på en gång. Hon slocknade efter massa gröt och sen flaskan.

Hon har (peppar!peppar!!!!) börjat sova hela nätterna. HALLELUJA! det var bara när hon var sjuk som hon vaknade några dagar. Fasiken,jag njuter så länge det varar;) (förhoppningsvis föralltid hehe).. Hon somnar strax efter 19 och vaknar mellan 06.20-07.00 .. Tidiga mornar men jag är sjukt nöjd över min duktiga tjej!

Hon vaknade 06.15 och låg i 30 minuter och pruttade med tungan så jag passade på att sova. Kul att hon är lättroad.

Måste lämna in kameran på lagning,trist att inte kunna lägga upp bilder!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja att SD kom in i riksdagen känns ju inte alls kul, men till viss del tror jag att övriga partier har underskattat dem och får ta på sig skulden lite. Nu hoppas iaf jag att alla partier, oavsett färg, samarbetar i den frågan för att minska SDs inflytande.



Njuuut av hela nätter! Att man får stiga upp tidigt är ju inte alltid kul, men med sammanhängade sömn går det bättre:)

2010-09-21 @ 08:03:31
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ja men att den är cool den där fisher price telefonen. Det är väl förresten typ enda "vanliga" telefonen våra barn kommer att se haha. Det blir nog som i den där tv-reklamen om telefonjack nej tack, de kommer inte att veta vad en fast telefon är:)

2010-09-24 @ 09:21:18
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0