20100928

På bara några veckor har min tjej gått från bebis till ett barn. Det känns verkligen så!
Hon babblar mer än någonsin. Sitter stadigt och leker med alla sina favoritleksaker. Bäst gillar hon mosters gamla fisher price telefon från 70 talet. Hon bankar och slår och skrattar.
Skrattar,ja det är nånting hon gör ännu mer. Hela tiden. asgarvar eller skriker små glädjetjut hela tiden.
Hon ska hela tiden stå och känna på våra pantrar i vardagsrummet.

Hon ålar inget eller rumphasar sig inte. Hon tippar sig dock frammåt när hon försöker nå nånting men vi får väl se. Misstänker att hon kommer bli en sån som reser sig upp och går en dag. Precis som jag!;)

Hon har börjat bli lite mammig,vilket jag inte alls gillar men jag antar att det går över.

Idag har vi varit och fikat med mamma hos mormor.. En lugn dag men det är ju också skönt.
På torsdag tänkte vi gå på växis och leka med dom andra barnen! :)

Vilja leker en tidig morgon..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0