20100901

Tänk,det är redan September. Hösten kändes alldeles nyss så långt borta,men nu är den här!
Samtidigt lite mysigt. Mössan åker snart fram,samt en mysig halsduk.
Tiden går så fort,nyss var det vår.

Dagen har spenderats på mammafika inne i stan,alltid lika trevligt! Vilja blir mer och mer imponerad av bebisarna för varje gång. Hon ska verkligen känna och klämma på alla. Men det är gulligt!
På fredag ska vi gå på babysång,det blir spännande! Tror det kommer bli populärt.

Sen har vi bara varit hos mamma och myst. Hon har busat med mamma och Tore. Sen kom vi hem och jag lagade middag,blev en god kycklingsallad



Massa Ruccolasallad,fjärilspasta och avocado. (Avocado måste ju förresten vara bland det godaste som finns. Varför har jag upptäckt det först nu?!)

Vilja sover sött sen länge. Eller sött och sött.. Hon sover ju så oroligt,speciellt längre in på natten. Hon rullar över till mage och grinar. Inte arg och irriterat utan hjärtskärande.. Hon blir jätteledsen. Igår natt vände jag på henne 10 ggr mellan 02.00-05.00 (nej,jag sover nästan ingenting) ..
Jag blir så orolig när hon verkar sova så oroligt. Nån som kan tänka sig vad som kan vara fel?:(

Nåval,hoppas natten blir lite bättre. Skulle behöva sova litegrann. Migränen kommer alltför ofta.Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja, skit trist. Vi hade ju verkligen tänkt komma igår på fikat, nåväl. Antar att det kommer fler gånger :)

2010-09-02 @ 10:40:07
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Hej!

Tack för din fina kommentar på min blogg. Oavsett hur många kommentarer man får, så betyder det alltid något alldeles särskilt varje gång man lyckas beröra en människa. Stort grattis och lycka till mer er fina dotter. Kram/V

2010-09-02 @ 12:06:20
URL: http://veronicaolin.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Hej.. jag skrev i ett inlägg tidigare... jag måste återigen säga att det kan vara mjölk hon reagerar på . Så höll min son på också nämligen ända tills vi bytte till mjölkfri välling och tog bort all annan mjölk :) nu skall jag inte lägga mig i mer ;)

2010-09-05 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0