100908

Vi har spenderat dagen på stan med mamma. Blev en lunch och en fika. Vi gick och kollade lite i butiker men jag handlade inget! (Inte ens till Vilja!)
Hade tänkt kolla nåt åt mig själv till på lördag men hittade inget.

Imorgon ska vi nog på öppna förskolan växhuset på örnäset. Blir spännande. Har hört mycket gott om det.

Handlade för några dagar sedan en jättefin dress åt Vilja.

Dock i storlek 80 och stor i storleken så det dröjer ett tag innan den används.Ursäkta bildkvalitén. Våran fina nya kamera verkar ha gått sönder!! Fattar inte vad som har hänt. Blixten funkar inte..Åh jag blir så irriterad.

Imorgon bitti tänker jag öppna den fina presenten från Ante som ligger och väntar på köksbänken.25 år blir jag! Känns som att det var igår jag fyllde 18 år och gick och tatuerade mig och köpte cigg på morgonen. ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Vi ska också till växis idag :)

2010-09-09 @ 06:44:27
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0