Loppmarknad och updatering.

Jag och Vilja har varit sjuka så bloggen har fått vänta.
Nu är vi mycket piggare fast lite snoriga och hostiga är vi än men det kan ju sitta i hur länge som helst.

Vad har vi gjort? Ganska mycket fast vi har varit sjuka. Dagen innan vi blev sjuka så åkte vi till Boden.
Där shoppade jag-hör och häpna- till mig själv!
Blev en randig fin klänning och en jättefin tunika som var lite längre baktill från Lindex och en vinterjacka från Åhlens. Orkade inte fota men jag blev mycket nöjd över min shopping!

Sen har vi hängt lite med mamma. Ätit lunch nån dag och bara vilat. Egentligen ganska skönt men Vilja blir ju tokig av att vara inne allt för länge.

Imorse tog vi vårat pick och pack och åkte till Arcus loppmarknad!
Det är såklart den bästa loppisen som finns och vad jag fyndade! Såklart bara till Vilja men iallafall!


Fisherprice leksak som dom stödjer sig mot och rullar ner bollar i. Låter och blinkar. Lådan med klossar fick hon av mamma!


Blandat med leksaker. En tittut bok,fisher price aktivitetstavla,en nallephu boll som låter(såklart!),ett litet piano och Fisherpricetelefonen. Sån finns på ÖF och hon leker alltid med den så jag blev jätteglad när jag såg den!En leksakmobiltelefon som hon har lekt med hela kvällen. Den glömde jag fota!

Nu har hon leksaker för ett tag framåt!;)

Sen fick hon dom här fina kläderna,kan inte vara använda. (Dock i storlek 86 så dom är verkligen jättejättestora. Har svårt att tänka mig att hon ska bli så stor,haha!)



Blusen är verkligen jättefin med en rosett i midjan!:)
Och tröjan är vit i omlott med jättefint mönster. Sen är det ett par gröna lite mjukare byxor och ett par jeans!

Phu. Nu var det färdigshoppat till barnet. Hon får en julklapp av oss iår!Hon förstår ju endå inte och pappret kommer nog vara mycket roligare.

Nu ska vi se på film. Vi= Jag och Gunilla. Andreas är på personalfest och har kul! Jag?Avis? Inte alls;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka fynd du gjorde :) förstår det där med att man inte kan tänka sig att ens unge ska växa i en viss klädstorlek men det går fort. Min lilla plutt har 86 nu och jag tycker hon är såååå liten men när jag håller upp ett plagg så inser jag att hon ändå börjar bli rätt stor haha.



Förra julen köpte jag bara kläder till vilda för hon var bara 8 mån då så pappret och snörena var självklart roligast :) så små barn gläds ju inte av paket. Detta året är desto roligare när hon är 20 mån för då ska hon få grejer till ett kök och dockvagn bland annat.

2010-10-30 @ 20:06:50
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0