Kommer ni ihåg..

att jag skrev att jag längtade efter att få vara ensam? typ ligga på soffan en helg,kanske dricka en öl med nån kompis,kolla film,sova och bara vara.

Min önskan ska bli verklighet.. Sen 5e november åker Vilja och Ante till Kiruna och jag ska få vara ensam..

Men nu får jag panik! Utan min älskade bebis i 3 dagar och 2 nätter. Får ångest av att bara tänka på det.
Inte alls den reaktionen jag trodde skulle komma..
Klarar jag det eller kommer jag krypa efter väggarna?
Ska jag följa med?

Jag kommer sakna ihjäl mig.
Eller?


Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

Det kommer nog vara både skönt och jobbigt. Mest jobbigt kanske, haha xD Eftersom du antagligen kommer tänka på lilla Vilja mest hela tiden.. ;)



Men vad roligt att du är intresserad!!! :D Maila mig om hur du vill ha din design! kram

2010-10-16 @ 21:17:29
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0