Helgen.

Underbara helg!

Härligt att vi varit så trötta så att vi somnat framför tvn runt 10 snåret varje kväll;) haha.
Vi har haft det fint i helgen. Sett på film,varit ute på promenad och hälsat på hos mamma.
Adele och kim(Vilja´s kusiner) har varit där och sovit över i helgen. Det är så himla kul att se hur mycket Vilja gillar sina kusiner. Adele(1 ½ år) och hon har suttit och lekt på en filt och Adele skulle "Pussa bebis" hela tiden.
Mitt hjärta smälter. Sen är Vilja himla impad av stora Kimpan också!

Nästan så man blir sugen på ett syskon. Men bara nästan;)

Jag och Vilja käkade frukost för ett tag sen. Min lilla stora tjej ska ju bara äta gröten och mackan själv så vi var så grisiga när vi var klara så vi var tvungna att gå och duscha. min lilla gris!

Rån med leverpastej är en stoooor favorit!



Försökte lägga henne efter duschen men sen hittade jag henne skrattande såhär:



Och såhär glad kan man bli av lite välling. ;)


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Gud så stor hon börjar bli! Växer så det knakar :-D

2010-10-05 @ 08:46:11
URL: http://tobys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0