...

Idag är jag trött. Tog över Vilja till sängen halv 1 för att hon bökade så mycket. Andreas la sig på soffan.
kl 1 somnade hon äntligen efter att jag lyckats badda hennes näsa med koksalt(Känns som att man plågar henne för hon blir så ledsen!). Hon somnade tätt intill mig och sov 1 timma iaf. Sen "vaknade" (snorar,hostar och vänder sig i sömnen) hon:

02.30
03.15
03.30
04.00
04.30
04.45
05.15
05.45

och upp skulle hon 06.15!
Gav henne till Ante så jag fick sova 1 timme iaf. Aja,det var en skön timme.
Ante tar inte helg förrens imorgon så jag har en natt till själv. buhu.
Aja. det går över!

Nu ska jag försöka få Vilja att sova! Hoppas att hon sover längre än 30 minuter. Idag får vi nog besök av mamma. tråkigt att vara ensamma.


stackars min lilla sjukling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0