bra dag.(+ lite varning för bajsprat)

Idag var en såndär "vanlig" dag som har varit hur trevlig som helst.
Först mötte jag upp några mammor på Lunch. Vi var på mat och prat. Jag åt deras Ceasar sallad. Är lite besviken över att den blivit sämre,men men. Barnen lekte och Vilja roade sig med att slå skallrorna på dom andra barnen. åh,hon är så busig.

Sen gick vi på stan med Jennie och Emmy. Vi gick in på Fritz olsson´s och nu önskar jag mig ett armband med berlocker från Thomas Sabo ifall att nån vill köpa? Ett peacetecken,körsbär och ett V tack! KÖP! ;)

(man ska inte gå på stan när man har köpstopp. Kom ihåg det!)

Ja Vilja har betett sig lite konstigt idag. Hon har ju varit lika glad som alltid men hennes bajs.. Hon brukar ALLTID vara hård i magen och vi har ju haft problem med förstoppning osv men nu jäklar.. Hon är lös som bara den och hon har basjat 7 blöjor idag! Sen har hon bökat med maten och tuggar mest på nappflaskan. Ikväll började det rinna lite snor(hon får inte bli sjuk för imorgon är det Lunch på stan och sen babysång!).. Kanske är tänder på G?

Nu är det snart Desperate Housewifes. Ska ta fram lite glass.Andreas jobbar över så jag är ensam!

 

Kolla minen! haha! jag dör. Stackars mitt barn. Hoppas hon inte blir sur på mig när hon är äldre för att jag suttit och skrattat och lagt ut mindre fina bilder på henne! mohahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0