Framme i Umeå!

Nu sitter vi på hotellet.Vi kom hit strax vid 2. Resan gick jättebra!
Vilja sov till Skellefteå och sen åt hon och var vaken och glad ett tag.
Sen somnade hon och sov nästan till Umeå! Skönt! Nu ligger hon och sussar i vagnen,stackarn verkar helt utslagen!
Tänk hon har ingen aning om vad som väntar imorgon!.. Tur är väl det. Nej nu ska jag springa över till avdelningen och hämta en badbalja. Tydligen måste hon vara nybadad. Lika fort är hon nedspydd men men..;)

                      
Vilja "pratar" för fullt på bussen.. sötnos!

                                                          
                                                               Trött mamma!

Kommentarer
Postat av: Nina

SÖTA Vilja! Allt kommer gå så bra imorgon. Jag känner det på mig. :)

2010-05-30 @ 16:05:57
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Mormor

Många pussar och kramar till min lilla Vilja.

2010-05-30 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0