Växlande humör!

Först och främst,TACK för alla fina kommentarer! Vad glad jag blir!

Har en lite gnällig och trött tjej hemma. Men sova vill hon inte. Leka är på tok för kul.;)
 Dock måste hon ha all upppmärksamhet annars kommer tårarna fort. Men jag antar att det är okey när man precis har opererats!
Hon har stora blodklumpar i näsan. Har försökt droppa med koksaltlösning men det går inte bort..
Nu ligger hon och kämpar på för att slå på girafferna i babysittern,men med lite vilja och kämparglöd går det bra!

Hur gnällig hon än må vara så blir man ju så lycklig när man får ett svullet litet leénde!


Lite suddig bild,men har man kul i babysittern kan man ju inte sitta still för att morsan ska fota!!


hehe...
Ser ni näsan? Jag måste säga att jag är hemskt nöjd med resultatet!


Kommentarer
Postat av: Helen

Hon är superfin! Skönta att höra att allt ändå gått så bra :)Kram

2010-06-01 @ 20:11:44
Postat av: Maria

Hon är verkligen underbar eran Vilja!

2010-06-01 @ 20:14:52
URL: http://mariahaa.blogg.se/
Postat av: Anita

Så himla fint det blev! :) Skönt att allt gick bra och att lilla Vilja inte verkade ha alltför ont.

2010-06-01 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0