Shopping och sånt där

Idag var jag och Vilja på bvc för vägning och mätning. Hon har vuxit 4 cm på längden och är nu 63 cm lång! (Snart är hon hisnande 20 cm längre än när hon föddes!) Vikten landade på 6250! Så hon har gått upp 600 gr på 4 veckor. Vilket är jättebra med tanke på att hon åt lite sämre efter operationen!

Idag fick vi besök av Andreas pappa,hans fru Ann-Louise och lillasyster Emilia. Så kul att se dom! Man bor allt för långt ifrån varandra!

Lite av dagen spenderade jag iallfall på stan. ensam .Vilja var hemma med mamma.Jag shoppade. Hör och häpna,till mig själv!Är mycket svårt vanligtvis men nu behövde jag verkligen nya kläder till dopet. Sen var en av anledningarna också att jag redan sett alla sommarkläder tusen gånger. Nu väntar vi på att alla höstkläder ska komma i butik! Då jäklar blir det shopping igen!

Förresten hittade jag en jättebra grejj på www.mambaby.com en jättefin napphållare som man kan stoppa på tex vagnen! och fin var den!

6,50 Euro.

Sen hade dom ursöta roliga nappar på hemsidan. Massa Limited Edition och grejjer! Och jag har ju nån grejj för snygga nappar,haha!


Monster,6,50 Euro


Opaque & Quarz Rosé 6,50 Euro

---

Nog om det,Jag shoppade ju,till mig själv!


Bolero med spets fram och bak,249:- Åhlens


Sommrig klänning med fina fickor som inte syns på bilden!249:- Åhlens




Bh med jättefina spetsdetaljer 199 kr:- Lindex (Det ska jag berätta för er att med större bröst är det svårt att hitta såhär fina underkläder till så bra pris!!)

Sen måste jag lägga upp 2 bilder på Vilja.På första bilden ligger vi och pratar i sängen,det är så himla mysigt. Hon håller låååånga samtal. jag undrar vad hon säger! Mitt hjärta!



Och så en bild på nybadade tjejen som sover så gott nu!

Jag älskar den där lilla människan såå mycket! Jag struntar i att jag inte får sova ibland. Hon är det finaste jag har! Nu ska jag glo på tv och sen soooova! Hoppas ni har en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken storlek var det på BH:n? :P Ursäkta om jag är lite personlig, men jag vet hur svårt det är att hitta i bra storekar!



Har också en sån röd med spets från lindex som fanns i min storlek, det är inte ofta. Fanns det i andra storlekar?



2010-06-22 @ 22:14:24
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad söt den var den där lilla nappväskan:)



Den här gången bodde vi på Stora hotellet inne i stan och det var kasst för barnvagnar mm. Tänkte aldrig på hur det var på björken då vi bodde där iom att vi inte körde vagn då, men det är ju uselt om ett patienthotell inte är handikappanpassat.

2010-06-22 @ 22:22:46
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Erica

OO robin börjar komma ikapp! Vägde han igår. 5930g och 58 cm! Guud så snygg BH! Jag hittar aldrig bhar i min storlek. jag ska ner i vikt och sen ska jag köpa massor av nytt! (om man hittar det vill säga)

2010-06-22 @ 22:29:46
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Men va skönt, sån är Jadie nu med och det är så himla underbart att ha en glad bebis. Jo det är klart det måste ju varit jobbigt för henne :(

2010-06-22 @ 23:44:16
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Carro

åh vad snygga kläder. =) Och vilken söt bebis du har.



Ja jag har sagt det åt honom, igår blev det en liten diskution, han vill inte sova med Neo när han inte vill sova med honom och David klarar inte av när Neo blir ledsen, Ja ba, ne det gör inte jag heller, men det är en vanesak. Han SKA lära sig sova med dig. Jag viker mig inte.. Så nu har jag bestämmt att varannan kväll nu hela hans semester ska han lägga sig med Neo. Jag sa att nu har du tagit på dig ett ansvar å det är bara att följa det. Du ska inte tro att du kan lägga över hela ansvaret när det gäller sövningen på mig. Så till slut gav han upp och gick med på mitt förslag :) haha eller förslag och förslag jag hade ju redan bestämmt mig =)



Det är super lätt att knyta sjalen, testa vettja :) Det är jätte bekvämt.

2010-06-23 @ 07:43:45
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Nina

Vad fina kläder du har köpt! Jag vill också klä mig fint! Tänk vilken lycka att köpa nya underkläder när det här är över. Åh!



Just nu längtar jag efter smärtan. Haha. Sedan tänker jag att det kommer jag ångra när jag ligger där. Men kvinnor har ju fött i alla tider. Farmor födde sju barn och på den tiden fanns nog knappast lustgas. ;) M säger att hon längtar efter att se urkvinnan i mig. Jag vet inte om jag längtar. Haha!



Om jag får ditt mobilnummer så kan du få ett MMS när ongen är ute. Det är nog lättare att fixa med mobilen än med en stor laptop efteråt. :)

2010-06-23 @ 11:17:00
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag måste nog ta mig en tur till Lindex och kolla utbudet, håller med om att det är sjukt svårt att hitta BH till bra pris när man har lite större boobs. Dom blev ju inte mindre heller av att få barn :P

2010-06-24 @ 11:36:36
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilka fina grejer du shoppat! Och vilken liten goding ni har!

2010-06-24 @ 14:55:00
URL: http://yenzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0