Underbara lediga söndag.

Idag var Ante ledig med oss. Vi har varit inne i stan,fikat ute i det fina vädret och shoppat lite.
Blev en ursöt dräkt till Vilja och en vit body. Måste lägga ut lite bilder sen. Hon kommer vara ännu sötare än hon redan är i dom! Hoppas på fint väder snart så hon kan ha på sig alla fina somriga kläder.

Undra vad som hände med det där att shoppa till sig själv. Händer ju nästan aldrig. Men det är såå mycket roligare att shoppa til Vilja!

Sen kom mamma förbi med våra fina fina utemöbler. En soffa och fotölj i plastrotting..Bordet och en till fotölj rymdes inte så dom stoppade vi i förrådet. Ska bli såå skönt att kunna sitta därute i sommar!
Har varit och storhandlat på IcaMaxi. Skönt med full frys och skafferi.

Snart vaknar nog Vilja och ska äta sitt sista mål. Jag har huvudvärken från helvetet. Inte håller jag på att bli sjuk? Har inte varit sjuk på 1(!!!! det är nog rekord för mig!) år. Förutom min graviditetsmigrän.

En helt vanlig,men mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0