sommar,sommar och sol(det sista går ju att diskutera)

Så var helgen över. Lite trist men en bonus är ju faktiskt att Ante bara jobbar 3 dagar nästa vecka!
Hoppas veckorna går fort nu så han snart får semester!
Den 19 juli får han semester. Den veckan eller veckan efter kommer nog sara från malmö och hälsar på! Ska bli så kul! Då ska Vilja få sova hos min mamma en natt så vi får ta igen förlorad tid.
Sen kommer Martin från Japan,Carl från Kina,Calle från Sthlm och Hannah från Malmö. Ännu mer förlorad tid att ta igen.
Jobbigt att ha ens kära vänner utspridda över hela världen och Sverige. Ska,förhoppningsvis, bli många fikor och trevliga häng i sommar!
Sen blir det en tripp till sthlm och till kiruna. Jag tror veckorna kommer springa förbi men det ska bli så kul att alla kommer hem igen. Sommaren är verkligen fin för då blommar allt upp och allt känns som "vanligt" igen.

Vad ska ni göra i sommar?


Kommentarer
Postat av: Carro

vi hade ju tänkt åka utomlands, men nu har vi typ ändrat oss, får se ifall det blir någon tripp till stockholm iallafall, David får semester på torsdag:)



haha, jag drömde om dig inatt. Att vi träffades på en blomsteraffär sen bjöd du mig och David på middag. Haha, vilja sprang i en gåstol och Neo var mindre än vad han är nu.. hahaha

2010-06-21 @ 08:26:22
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Okej, bättre sent än aldrig... Vad fint det verkar läka på Vilja efter operationen! Ska bli himla kul att se hur det ser ut live här framöver. Och vilken mysbild på far och dotter under babygymmet. Mycket sant det du skriver att moderskärleken inte sitter i tissarna, börjar så smått att inse det jag också även om det tar sitt lilla tag. Och går ju att mysa till det med flaska också!

2010-06-21 @ 15:04:21
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Maria

Måste bara säga, vilken fin bild! Den påminner mig så sjukt mycket om sommar i Sverige! (bor inte i Sverige längre).



/Maria

2010-06-21 @ 16:53:56
Postat av: Daniel

Härligt med sommar å program

Får oxå en massa besök, från sverige till amerika.. roligt när allt livas upp till sommaren!!!

2010-06-22 @ 08:24:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0