Morgonrutiner

Mina morgonrutiner ser alltid olika ut. Oftast äter jag alltid en frukost har inte kunnat sluta med det sen när jag var gravid,nu är kroppen van! Skönt! Blir oftast macka eller fil. Jag dricker varken kaffe eller thé så ibland blir det ett glas yoghurt till.
Sen slänger jag mig framför datorn jag är beroende av att kolla bloggar. Just nu går jag först in på Nina´s blogg för att se om hon har värkar eller någonting har hänt. Kommer antadligen sätta mackan i halsen av upphetsning den dagen! Det är så spännande när folk ska kläcka när som helst. underbart!

Ja,sen efter jag har läst bloggarna har jag inte tid med nå mer för då vaknar oftast Vilja. Funderar starkt på att börja dricka kaffe men jag behöver inge mer beroende nåmer. Nog jobbigt att man varit dum nog att börja röka igen. JA! Jag skriver det här på bloggen så vet alla. skitjobbigt. jag är så dum. funkar inte det där med feströkning.Som "tur" är röker jag inte så mycket och till hösten så ska både jag och ante sluta. :) för alltid. Det är bara skit att röka!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag lär också sätta morgonkaffet i halsen den dagen jag får värkar! ;)

2010-06-29 @ 19:41:36
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja min förlossning gick bra men det var ett h-vete haha :) Mest för Ws hjärtljud, det tog nog mest energi att dom gick ner för att han inte mådde bra, men nu har 1 år gått. SHIT !



Håller tummar att det går bra att sluta !

2010-06-29 @ 20:44:54
URL: http://jjonnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0