måste ha.

Alltså sofia får mig alltid att vilja shoppa saker och kläder till Vilja. Hon la upp den här snygga skapelsen på sin blogg:

och nu är jag galet sugen på den! Är detta ett nytt tryck eller? Jag hittar inte på internet! MÅSTE ha!

Nåja,slut om vilja-ha-grejjer.
Kvällen har spenderats hos mamma. Min bror var där med sina barn så vi var ett helt gäng. Vi grillade och åt god efterrätt.
Kör på med smakisar åt Vilja och det går jättebra. Hon får lite gröt på morgonen och nu älskar hon den. Imorgon ska hon få en hel smakportion tänkte jag. Hon smackar och blir alldeles galen när man kommer med skeden! Och till lunch fick hon majs och potatis och det var också en höjdare! kul!!

Imorgon ska vi till Anna och Zillas stuga i lövskär. Vi ska grilla och umågs. Blir hemskt trevligt tror jag,om man orkar hålla uppe trötta ögonen! Man är ju inte i sitt partyesse sen man blev mamma;)

Hoppas ni kommer få en fin midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0