Ingen ork

Har inte haft ork att uppdatera när jag har haft världens skrikigaste Vilja.
Idag fick jag iaf prata med jourläkaren och fick höja dosen alvedon. stackars min tjej har haft skitont!
Kul att man har plågat sitt barn:-( ..
Man lär väl sig av sina misstag heter det väl.

Aja,tänk snart har 1 vecka gått och då är det bara en vecka kvar av skitmanchetterna och husarresten. haha. Nästa vecka tänkte jag ta en tripp till mamma iaf och hälsa på så hon slipper se dom här väggarna hela tiden. och jag. skulle bli galen av att typ ha en fotbojja. Tur att jag inte har nå planer på att gå den brottsliga vägen. hahahaha!


Jag har sovit på tok för lite inatt märker jag..

Imorgon är Ante ledig med oss,då blir det fika med emy och andrea hemma hos oss och sen kanske en prommis med vagnen!

Vad ska ni göra i helgen?:)

Ooh,tänkte lägga upp lite av mina bloggfavoriter sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0