Huvudvärk

Dom senaste dagarna har jag haft så mycket huvudvärk! Snart blir jag galen!
Nån som har nåt bra tips om hur man kan motverka huvudvärk? Förutom tabletter,hjälper inte. Mer sömn existerar inte i min värld. haha. åh. less gånger 1000.

Dagen har vi iallafall mestadels spenderat hemma. Var ute och promenerade en sväng till coop för att handla.
Kvällen har jag spenderat med en klängig,ledsen Vilja som bara ville ha mammas och pappas uppmärksamhet HELA tiden och hon somnade inte som vanligt med att gosa med kudden utan nej,jag var tvungen att sitta i sängen och hoppa lite upp och ner så hon gungades skönt till sömns. ;) vad gör man inte för sina älskade barn?

Imorgon får jag äntligen pengar från fk så det blir först bvc med Vilja (Spännande att se vad hon väger nu och hur lång hon är!! Jag är såå nyfiken!) Sen handla med mamma och sen hoppas jag på en sväng på stan. Om inte Vilja blir för less och trött. Hade behövt handla lite till dopet. Och nåt fint till mig själv!

Började om med gröten på morgonen idag,gick mycket bättre. Verkade inte vara jättegott men inte så farligt. Sen till "middag" fick hon morotspuré och det sa hon då inte nej till. Hon åt 4 skedar och smaskade och ville ha mer sen! Kul!

Nu måste jag sooooova! Trött är vad jag är!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja helt sjukt =) nä nog gör du säkert bra mat!!



åh stackars dig.. Neo gnäller också, sån där gnäll så man typ får panik och det bara kryper i kroppen på en för att man blir knäpp. Han sover skit bra i sjalen och så till slut var jag tvungen stoppa honom i den, efter att han varit vaken 3 timmar (brukar bara vara vaken 1,5-2 timmar på morgonen sen vill han sova igen)



haha grejen är att Neo VILL VERKLIGEN INTE sova med David, inte för att jag tror att han har försökt så himla mycket, men det är jag som har hand om sövningen (börjar bli riktigt jobbigt) men nu på torsdag får David semester i 4 hela veckor. Då jävlar ska vi ta varannan kväll, sköööönt :)

2010-06-22 @ 11:04:57
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Nina

Såklart jag uppdaterar OM det händer något. ;) Lycka till på BVC!

2010-06-22 @ 12:07:34
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Arabelle måste ha varit en månad en och en halv kanske när jag blev gravid igen :)



Men va kul, hur är din lilla dam? Vi har precis kommit ur kolik och magbesvär å allt är underbart här hemma, och Jadie är glad för en gångs skull :)

2010-06-22 @ 13:44:42
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0