Fullspäckad vecka!

Haha,men jag hinner ju nästan aldrig uppdatera! Jag är en upptagen mamma!;)

idag blev det mammafika på stan,alltid lika trevligt. Vilja var väl inte på sitt bästa humör men hon åt utan protester. Nu kan jag "tyda" henne igen. När hon var nyopererad och gnällig kände jag mig som världens sämsta mamma för att jag inte kunde tyda vad hon ville. Men idag har det varit som vanligt. Hungrig grin,trött grin,bajsgrin. Men massa skratt och joller. Speciellt när jag släppte händerna fria på henne! Åh hon är söt så jag dör!

Sen gick vi på stan iaf. Hon är så bortskämd. Blev ett par jättefina blommiga haremsbyxor i fint material och sockar. Ett par leggings till mig och en överraskning till fina Nina. Måste posta paketet till Oslo.

Imorgon ska vi åka med mamma till mormor och fika på förmiddagen. Sen ska vi ta en tripp till kyrkbyn för att besöka butiken hjortgården.(?) www.gardsromantik.se  Hoppas på något fint inköp.

Vilja är ju sjukt borstskämd. På en vecka har hon fått:
*Linne och trosa och solhatt
*Badcape
*2 skallror
*Orange moln-lampa
*Bitring och en till skallra
*Vita byxor med ankstjärt och en fin vit blus
*strumpor
*blommiga haremsbyxor.

Dom 2 sista köpte ju jag. Den här tjejen behöver ingenting mer;-)
Eller jo,när hon har storlek 74 måste jag handla maaassa kläder. Hon har ingenting nästan i 74! Hihi. KUL!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh va härligt att det börjar gå tillbaka till det "normala" igen och att du kan tyda vad hon vill nu! :) Är inte alls lätt när man försöker förstå vad felet är men ingenting verkar hjälpa...



Hihi tur att det finns en "nästa storlek" som man kan köpa fina kläder i... ;P Ebbas nästa är 80 och den börjar jag inhandla lite smått nu...trots att hon precis började använda 74 och lär ha den ett bra tag :P Kul med barnkläder ju ;)

2010-06-09 @ 23:03:09
URL: http://perdyy.blogspot.com
Postat av: Nina

Hela 37+5 gick och ingen Nelson här. Var du trött såhär i slutet? Jag sover gärna 15 timmar/dygn. Haremsbyxorna är så fina! Nelson har ett par i ljust och mjukt jeanstyg från Lindex. :)

2010-06-10 @ 13:25:45
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Nina

Men gud vad jag hoppas att det här betyder något då! Tredje natten i rad som jag sover mer än 12 timmar och vaknar knappt för att kissa längre. HOPPAS! Han får komma när som helst eller på tisdag då mamma fyller år! :D

2010-06-10 @ 16:22:36
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0