Bortskämda Vilja!

 
Body med jättegulligt tryck. Ica maxi 79:-


Gulliga sommarkläder från Josefin


Vit blus i Linne och vita byxor med gullig ankstjärt.


Blommiga harmesbyxor i härligt luftigt linnematerial. Perfekt i sommar!(Lindex 49.50:-)


Jättegulliga dregglisar från www.oapip.se


Divese skallror och en bitring!


Ursöt knallorange lampa från IKEA.

Ja,det här har min bortskämda Vilja fått på en vecka! Herreguuuuud!!



......Och så till miiiig! En jättefin blommlåda till balkongen. I den ska jag sätta gula solrosor!


( 198:- Från www.gardsdromantik.se )

Ja jag tänkte skämma bort mig själv när det kommer till balkongen! Har beställt soffa och fotölj i mörk rotting med mysiga dynor. Den här blommlådan med gula solrosoor. En vit tavel list med en fin tavla och en vattenkanna i gammal stil(också från gårdsromantik) och en enorm,vit lykta från Wika möbler som kommer lysa mysigt när det blir mörkare. Åh vad jag längtar till balkonghäng! Myyyys!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh, vad fina prylar och bebiskläder! :D



Det känns inte så konstigt för jag tror forfarande inte att det kommer någon bebis. Haha! Jag lär ju få en chock.



Vi kan ju börja skicka matlådor till dig?! ;)

2010-06-10 @ 18:20:43
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

åh så fina kläder och grejer!! :D gillade speciellt dregglisarna, måste kanske beställa någon! :D Och superfin blomlåda till mamsen! :)

2010-06-10 @ 21:14:54
URL: http://perdyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0