Härliga sommar!

Sara är här med oss. Vi pratar,skrattar,hänger på balkongen,leker med Vilja. Idag tog vi en tripp till malmuddsstranden och Ante och Sara badade och jag och Vilja satt och kollade på.
Sen har vi haft besök av Ida och Jerry..

Käkat kycklingsallad med avocado har vi gjort också!

Imorgon blir det picnic på malmuddsstranden,jag hoppas på fint väder!

Jag har det så himla bra just nu. Livet känns toppen. Alla dagar är så bra! Så nu vet ni.

(Jag fotar sjukt mycket med min fina fina kamera. Bilder kommer!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som att ni har härliga dagar!



Matador kids ligger på Hornsgatan på söder. De har det mesta tycker jag. Det finns molo, katvig, duns, jny mm. Yorrik ligger i dörren bredvid. Sen gillar jag även Vildänglar på fleminggatan 60 på kungsholmen. Och små grodorna på st eriksgatan och Smallkids på skånegatan. Oj det finns så många ställen:) Det bästa är att de har massa rea nu. Om man nu inte vill ha från senaste kollektionen så kan man ju fynda fiina kläder:)

2010-07-20 @ 22:55:04
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Blev inget fint väder idag. =(

2010-07-21 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0