Fest!

Efter dopet åkte vi iväg till Anna och Zilla. Anna hade fyllt 24 för nån dag sedan så hon hade en liten fest.

Vi drack cider och öl,ja tillochmed shottar. Det var gott men jag ångrade mig dagen efter. Inte smart att gå från 0-100 på en gång. Men det var en rolig kväll på allstar. Vi drack,sjöng och träffade massa gamla goa vänner!



jag o ante


anna o carro o emil utmobbad på sidan!
haha


blev några sånnahär...


ante


antar att jag tagit en shot där;-)

gillar att emil ställer sig upp på bilden men carro o anna kunde då fan inte hålla minen;) söton!

Sen drog vi till allstar..

 


Jag fotade anna o zilla som fotade sig själv. naw! Dom är så fina!


mer öl!



carrot!

Och så bjuder jag på den här bilden och det var väl ungefär här jag avslutade kvällen........





Ja,men det var uppfriskande och behövdes. Var en sjukt kul kväll! Det måste vi väl göra om?!:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, snygga bilder på mig :P ser rätt mobbad ut!

2010-07-16 @ 09:33:27
Postat av: Anna

ja men skitsnygga bilder på mig åxå. Herregud. Är verkligen inte fotogenic i min familj! haha

2010-07-17 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0