Onsdag

Tänk att det redan är 1:a December! Snart är det jul. För exakt ett år sedan var jag höggravid med Vilja och under julen satt jag och tänkte att " Om exakt ett år har vi en 9 månaders bebis som kanske kryper omkring men det är ju så länge dit"
Fort gick det. Nu är det en 10 månaders bebis vi har då och hon kryper inte riktigt. (Fegskiten! Hon brås nog på mig. Man ser att hon kan men hon är så feg,så feg!)

Iallafall,känns helt otroligt att det snart gått ett år sen förra julen.

Jag har massa julkänslor och går omkring här hemma och släcker ner,tänder ljus och myser under filten. Det är inte riktigt likt mig men jag kanske börjar bli en julmänniska. Nu vill jag bara baka en massa lussekatter och knäck men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna det med Vilja. Jag har ju en ganska famnig tjej ibland och det känns lite vågat att ge mig på en jäsdeg. Kanske får baka hos mamma så kan hon hjälpa mig med Vilja!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0