Just det!

Min bebis har ju gått och blivit 10 månader gammal! Det måste firas med en liten lista.

Längd och vikt har jag ingen aning om. Har inte varit på bvc på länge men väntar på tiden för 10 månaders kollen. Men jag gissar på närmare 11 kilo och kanske 74 cm lång?

Drar sig upp mot ALLT. ska helst släppa händerna också.

Har flyttat in i eget rum. I natt sov hon där enda fram till 04.15! Sen fick hon sova med oss.


Somnar fortfarande i famnen helst.


Är extremt jättejättemammig nu när hon är i separationsfasen.


Har fått en sjujäkla humör. Får hon inte som hon vill skriks det och bankas med knytnävarna lite överallt.


S
ka pussar och kramas jättemycket. Helst med andra barn.


Är såklart världens finaste sötaste Vilja!

 


Vilja,10 månader.

ar sig äntligen fram för egen maskin! Hon kryper inte som vanligt utan hasar sig fram på rumpan på ett roligt sätt. Hennes lycka är total och jag tror att det är därför hon har varit lite gnällig hemma tidigare! Hon har velat utforska allt som finns här men inte kunnat. Nu hasar hon sig omkring och drar ut allt och leker och pillar och är hur nöjd som helst.

Drar sig upp efter möbler och går efter alla möbler. (hjärtat i halsgropen hela tiden!)

Kommentarer
Postat av: erica

Tilde var också en rumphasare!

2010-12-19 @ 15:50:37
URL: http://humilis.blogg.se/
Postat av: Malin

Humöret känns ju igen haha och även den goa sidan, mycket kramar och pussar får man mellan skriken:)

2010-12-19 @ 18:59:15
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0