Första barnsjukdomen.

Ja,då kan Vilja pricka av en barnsjukdom på listan då!
Det är 3 dagarsfeber hon har haft för nu har hon prickar på ryggen och magen.
Bara en miljon sjukdomar kvar då!;)

Idag har vi faktiskt varit på stan. Med mamma och moster. Vi har hjälpt moster att shoppa och så har vi ätit lunch. Mycket trevligt.

Idag tog Vilja "bara" 1 timme att sova. Envisa unge! Hon är dötrött men ska verkligen kämpa emot hur mycket som helst.

Updaterar bättre imorgon. Jag är så sjukt trött,ska slänga mig på soffan med Ante och sen gå och sova!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jäklar vad fort det gick för dig :O är inte lite avis på folk som har en kort förlossning för även om det tog lång tid för mig så var det ju inte barmhärtigt. Men korta kan förvisso var väldigt intensiva.



Har ni börjat få frågan än om ni ska skaffa syskon till Vilja? Nu när Vilda närmar sig 2 år får vi frågar hela tiden, tyvärr kan vi inte göra så mycket åt den saken.

2010-12-10 @ 21:26:07
URL: http://rocktroll.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack snälla du :) om drygt en vecka får vi åtminstone reda på om det är något fel på någon av oss som kanske kan behandlas. Att inte veta varför det inte tar sig gör en tokig.



Jag tycker inte att det är något fel eller konstigt i att inte vilja ha mer än ett barn. Jag vill bara ha två så fler än det är tokigt i mitt tycke haha :)

2010-12-10 @ 21:45:54
URL: http://rocktroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0