Fasligheter!

"26 veckor - Relationer
Kinkperioden kan börja vid omkring 23 veckors ålder och vara upp till fyra veckor. Typiskt kinkbeteende är till xempel att ditt barn sover dåligt och verkar ha mardrömmar, är blyg för främlingar, har tappat aptiten, vill oftare ha sin "snutte" och vill inte att du byter blöja eller kläder på henne. (Hon vrålar och skriker och blir sååå arg. Knallröd i fejjan!)

Nu händer det mycket - barnet börjar se och förstå alla slags relationer. Hon ser att det finns ett fysiskt avstånd mellan saker och mellan människor. Det första som barn brukar märka och reagera på är avståndet mellan sig själv och föräldrarna. Det kan vara skrämmande att inse att mamma och pappa göra detta avstånd lite för långt, och att man inte kan påverka det själv.

I say no more!;)
Fy vad hon är kinkig. Hon har låtit som en skadeskjuten hund i en vecka. Hoppas det inte är såå många veckor kvar för snart blir jag galen mamma! Haha,nej men jag älskar mitt barn men blogga har jag då fasiken inte tid med. Hon vill ha ALL uppmärksamhet från oss..

Vi har det såå himla fint och trevligt. Idag har massa bra människor hängt hos oss idag och fikat. Imorgon blir det nog en sväng på stan och onsdag mammafika samt shopping med mamma!
Jag älskar att Ante har semester,så himla fint att ha egentid.


Fina ögonen.


Mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad hon är söt eran lilla tjej! :-)

2010-08-02 @ 23:51:45
URL: http://julialindholm.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, hon är ju så grymt sööt! :)

Hoppas hon kommer ur kinket snart!

2010-08-03 @ 09:34:47
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh gud vilka vackra (STORA) blå ögon :)

2010-08-13 @ 17:03:05
URL: http://amazinglifeasamom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0