Dump.

En av dom enda bieffekterna av min operation som jag känner är ju just Dumpningarna.
Och jag har varit lite oförsiktig igår och idag och har för första gången dumpar rejält.
Igår tog jag ett glas vanlig juice(alltså inte färskpressad),utan sån med socker i,och jag säger då bara en sak:
Fy fan.
Kallsvettades,skakade,mådde illa och rapade som bara den. Gick över ganska fort.

Idag gjorde jag en ännu värre dumpning till middagen,åt tacos och note to self:
Tortilla bröd är skit och köpt guacomale är för fet.

Fick samma symtom som ovan fast jag mådde så dåligt så jag nästan grinade.
Då vet jag det,no more tortilla bröd:P
Guacolmale är godare att göra själv endå.

Ligger efter med träningen men har haft fullt upp med Vilja. Imorgon ska jag kompensera det med ettt Funktional moves pass på Inpuls. Hej träningsvärk! :D Ska bli grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men heja dig! Nu vet du ju vad du inte kan äta. ;)

2011-03-25 @ 21:34:11
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/
Postat av: Marie

John blir också asdålig av torillabröd, utan operation. Jag brukar äta min tacos utan bröd. Det funkar lika bra. :)

2011-03-26 @ 06:25:49
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: GBP

Åh fy det är så otäckt att dumpa! Mina värsta dumpingar har kommit av vatten! Jag har helt enkelt druckit för fort när det har varit kallt vatten. Hujedamig :-)

2011-03-26 @ 17:37:51
URL: http://healthaboveall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0