Bebis!

Jag är värsta bebissjuk. Har ingen aning om varför. Eller det kanske är för att allt har börjat bli så lätt med Vilja.

Men jag försöker tänka extra mycket på hur jobbigt det är i slutet när man är gravid,svullna fötter. Hur ont en förlossning gör och hur ont man har efteråt. Babyblues,amning som krånglar,mys i soffan,sova,mata,gosa,ha en bebis som sover på bröstet,höra bebisen ligga och knorra.......Nej för fan! Inga fler barn tack!;)

(Nu ska jag sluta med alla hormoner,jag orkar inte med. Ska stoppa in en kopparspiral. Känns ju lite som att leka rysk roulette;)..Vilja är spiralbarn för er som inte vet!)


Kommentarer
Postat av: Marie

Sätt in en spiral och hoppas på det bästa.. att det blir en till bebis alltså. ;)

2011-01-16 @ 19:02:14
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha jag går också omkring och är bebissjuk! Fast ändå inte... Särskilt nu när Livia tjorvar med matning o sömn. Men joo, sugen på en liten en till är jag allt!;-)

2011-01-16 @ 19:19:55
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Helena

nu kanske detta låter konstig på tanke att jag just är gravid men när värsta trots perioden kommer runt1,5 till 2,5 år kommer så undrar man vad som händer. viggo kommer bli 3 eller just fyllt 3 så jag hoppas att det vi går igenom nu är över då. för just nu så visar han att han har egen vilja och det är han som ska bestämma och som "snäll" mamma så är det inte jätte lätt alla gånger.

2011-01-16 @ 19:53:25
URL: http://viggo2008.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej!



Skulle bara vilja tacka dig för att du har den här bloggen om din vackra dotter som föddes med Läpp och käk spalt.

Fick själv en dotter nu i fredags den 14/1 med läpp-käk splat.

Och du beskrev ordagrant alla tankarna som börjar flyga och fara i ens huvud direkt efter förlossningen.

Du har fått mig att se att allt kommer att bli bra,och hur otroligt fina resultaten blir.

Vi har precis börjat med näskrok behandlingen, men det är tufft då man har en envis dotter som absolut vill peta i ansiktet.

Hade du det likadant? Du kanske har något tips?:)



Du har fått mig att se ett ljus i allt mörker, tack :)



Vänliga hälsningar

Emma

2011-01-19 @ 19:22:12
Postat av: Malin

Jag visste att det inte gick att lita på de där spiralerna!

2011-01-21 @ 11:49:03
URL: http://unmanageable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0