updatering.

Nu har det gått några dagar sen operationen.
Jag har fortfarande ganska ont. Och speciellt när jag äter och dricker. Kämpar med att få i mig 2 liter om dagen men lyckas inte. Igår fick jag iaf i mig 1 ½ liter. Kan inte äta speciellt mycket,drygt 1 dl.

Känner inga hungerskänslor överhuvudtaget och då är det lite svårt att äta. Är rädd att äta för mycket men hittills har det gått bra.Mår i omgångar illa när jag känner matlukt.

Längtar sååå mycket tills nästa vecka när jag ska få äta puread mat.
Har redan planerat vad jag ska äta första dagen,hahahaha! ;)

Vilja mår bra. Hon är lite fundersam till varför jag inte tar upp henne när hon sträcker ut sina armar mot mig. Känns lite jobbigt men det går bra iaf.
Vi var på bvc igår! 10200 gr och 78 lång. Inte vuxit nåt på 4 veckor och gått ner lite i vikt. Men det är inte så konstigt när hon vart sjuk. Hon fick diagnosen förkylningsastma och eksem men båda brukar ju försvinna. Skönt att hon har fått medicin nu! Nej,nu ska jag käka mellis. Blir nog en Smoothie. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

vilka eksem var det? atopiska? viggo har såna och det är jobbigt nu när det varit så kallt. hur länge kommer du må illa?

2011-02-25 @ 10:34:10
URL: http://viggo2008.blogspot.com/
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Jillian gjorde inte det, promenera altså, du vet höger, vänster, höger..... tror det kom med gåstolen...

2011-02-25 @ 17:29:35
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Carro

Skönt att höra att allt är bra med er!! :) Och att ni äntligen fick ett symptom för hennes hosta!! :) Kommer ihåg att du pratade om det där för länge sen..

2011-02-25 @ 18:13:49
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0