Kläder

(Inspirerades av Healthaboveall (Läs för bövelen!) .)


Den största anledningen till att göra operationen är ju såklart att jag vill vara
friskt,hälsosam och leva längre. Nån frågade mig i en facebook grupp vad det första jag ville göra när jag gått ner i vikt och mitt svar var på en gång:Leka med Vilja. Allt jag orkar.

För som det har varit så har jag inte orkat busa. Längtar tills hon springer och man (kanske?) orkar med.

Men sen finns det ju såklart en ytlig bild av vad jag vill göra också:

SHOPPA!!!

Inte bara på kappahl och Lindex bara för att det är det enda jag kan ha. Jag vill hitta min stil och jag vill att den ska reflektera mig. Jag vill blanda Vintage och nytt. Kedjor och design. Än känner jag mig lite osäker hur jag vill "se ut" .. Men det här gillar jag,ungefär ;-)

 


(Allt från Tjallamalla.com )

Ja,men någonting sånt.

Jag längtar tills jag kan shoppa!


Kommentarer
Postat av: GBP

Åh va kul att se hur din stil är. Är du en klännings-och kjolmänniska kanske? :-) Jättefina kläder! Klänningen överst gillar jag JÄTTEMYCKET!:-)



Mitt mål är ju OCKSÅ att må bra och vara hälsosam men visst tusan är det roligare att köpa kläder när det slipper vara XXXXXXXXXL ! :-)

2011-04-13 @ 19:46:27
URL: http://healthaboveall.blogg.se/
Postat av: Frida

Det är inte länge kvar till du kan shoppa loss, du kämpar ju på jätteduktigt med träning m.m.

2011-04-13 @ 21:35:02
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: carro

Ja, tack jag älskar alla bilderna :) Vi ville inte ha dom här traditionella "fotograf" bilderna utan ville ha nå speciella :)

2011-04-14 @ 13:50:58
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: carro

Ja jag läste också det på internet men hon på vårdcentralen sa att vi skulle göra egen eftersom vi inte hade "köpes" hemma, varför ska man inte ge egengjord?? :)

2011-04-14 @ 17:05:23
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0