Filmkväll!

Igår såg vi film. Ganska vanlig händelse i vårat hem på helgerna,men jag gillar det!
Valet föll på "Devil" och såhär stod det om filmen;

Fem personer fastnar i en hiss i en skyskrapa någonstans i New York. Här finns den slemmige försäljaren (en bra Geoffrey Arend), en mystisk mekaniker, en charmig ung kvinna, en nervös vakt och en gammal dam. Snart börjar märkliga händelser inträffa, någon i hissen har onda avsikter, men vem? När kriminalaren Bowden anländer till skyskrapans kontrollrum för att försöka reda ut situationen i hisschaktet står det snart klart att alla de fem inlåsta har mörka hemligheter i sitt förflutna. Så känner plötsligt en av husets vakter igen ett märkligt ljusfenomen på skärmen som visar hisskameran, det kan inte vara någon annan än djävulen själv!

Den var helt ok! Inte så läskig som jag hade hoppats på. Jag älskar när man blir jättejätterädd!

Men se!

                                         


Kommentarer
Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Jag vill ju bli barnmorska, har velat sen länge tillbaka. Innan jag ens visste att jag var gravid. Först undersköterska/sjuksköterska sen jobba ett år sen på barnmorskeutbildningen men jag blir ju 22 i år så jag hinner med..:-)



Jag fick mitt snitt lätt, jag behövde inte alls övertyga så mycket. Kanske för läkaren men hon sa bara vara öppen för vaginal förlossning och sen sa ja så till min BM och vips så var mitt snitt bokat..



Ja men det gick ju fort iallafall. Som med min mamma också. Jag var första och sista men hann aldrig få bedövning heller..



Hur ser eran helg ut?

2011-04-09 @ 12:14:34
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Matte är inte min grej heller men vill inte att det ska hindra riktigt.. men det blir nog bra..



ja men det lät ju kul det också :-)



det var ju tråkigt.. men skönt att vara hemma också.. palt, vad är det egentligen?



kram

2011-04-09 @ 12:50:20
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Malin

Såg också den filmen för ett tag sen i förhoppning om att jag skulle bli rädd och sitta bakom en kudde, men den var ju inte så hemsk som jag hade trott :)

2011-04-09 @ 20:04:30
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0