Torsdag

(Ja,jag är en hejjare på det där med rubriker!)

Imorse tog jag Vilja under armen och så promenerade vi till öppna förskolan.(Nåja,under promenaden var hon inte under min arm utan satt så nöjd i vagnen. Hon har börjat gilla vagnen igen. Men det är nog för att hon sitter helt upprätt nu!)
Vilja var inte riktigt i form eftersom att hon var hungrig och trött men det gick ju bra iallafall.Vi lekte och åt lunch.

Jag håller på att bli galen!Hon har börjat sova så lite om dagarna (hon sover drygt 1 timme på hela dagen)vilket resulterar i en tjej som är glad och ledsen om vartannat. Men det går väl till sig. Orka tänka negativt!;)

Men såhär kan humöret se ut då:




Jamen ni fattar.
Glad
Glad
Arg
Glad
Arg

And so on!;)

Idag har jag varit en duktig fru och städat hela lägenheten så nu kan vi koppla av hela helgen(nästan,finns ju alltid nåt att göra).Imorgon lunch med mamma och moster på stan.


Kommentarer
Postat av: Alex

what a cutie <3

2010-11-13 @ 03:33:51
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0