Länge sedan..

Det var länge sedan jag orkat bloggat. Har inte riktigt haft lusten så jag bestämde mig att ta en paus.
Men efter gnäll från olika håll så har jag försökt hittat orken. Och nu tror jag att jag har hittat den.

Våra dagar har väl varit ungefär som förut. Vi har lekt med andra mammor och barn,fikat och bara varit.

Vilja har verkligen vuxit. Inte bara på längd och bredd utan hon har utvecklats mycket på andra plan.
Hon är som ett litet barn nu.

Vi har varit på återkontroll i Umeå på Hand och plastikkirurgen. Det gick jättebra. Jenny,plastikkirurgen,var fruktansvärt nöjd med resultatet och jag kan inget annat än hålla med! Fick se bilder från när hon var nyfödd,6 dagar,3 månader(när näskroksbehandligen gjorts) och herregud vilken skillnad.
Jag önskar att jag hade kunnat visa er dom bilderna. Som vissa av er kanske vet har jag klagat lite över Vilja´s näsborre och att den har sjunkit lite men hela näsan är ju rak nu! Den var helt sne. Som mitten av näsan. Den var extremt påverkad av spalten men det var ju ingenting vi såg. Jag kommer inte ihåg att hon var så "sne" .. Eventuell operation på brosket och näsan får hon bestämma själv om hon vill göra när hon är stor nog.

Så det lilla näsborren har sjunkit bryr jag mig inte om. Jag är så fruktansvärt tacksam och glad över hur fin dom har gjort Vilja. Hur fint ärret är och jag hoppas själv att hon kommer vara nöjd när hon blir äldre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0