Hemmadag.

Idag har jag och Vilja bara varit hemma. Vilja har sovit jättemycket. Över 3 timmar på dagen. Ovanligt mycket,hon brukar sova max 1 timme. Tror ni jag låg och vilade då också? Nejnej,jag slösurfade på datorn,såklart! Man lär sig aldrig.

Har inte gjort nåt idag! Lagade middag när Ante kom hem och sen har vi bara latat oss.
Vilja blev nog övertrött och för varm för hon skrek och grinade sig till sömns. stackaren. Hon verkar tycka det är lite jobbigt när det är varmt.

En annan sak. När jag plockar fram kameran och ska fota henne försöker jag ALLTID få ett leénde. men det är ju omöjligt. Hur många roliga ljud jag än gör så kollar hon bara på kameran. granskar den noggrannt och sen grimagerar hon åt den. Verkar inte vara nån favorit.

Här leker hon glatt(?) på morgonen i babysittern. Hon har kommit på hur hon får den att gunga. Ser jättekul ut. Hon vevar med vänster ben i cirklar så den börjar gunga. Hon ser nästan besatt ut. haha!

Litet leénde!:)

knubbis!

Men mamma VAD gör du?!

Och så en bild på hennes vackra ögon!




Nu ska jag surfa runt lite och sen sova. Känner mig lite hängig. Har inte varit sjuk på över 1 år och vill inte vara det imorgon heller!


Kommentarer
Postat av: Carro

jo dom är super fina :) vi har också 8 st, haha



jasså, såg inte dig :) jo ett par mörkgröna shorts, en body butter från the body shop och sen fick Neo 2 pyjamaser och 3 st bodys och ett par byxor :) hittade du dig nå?=)

2010-07-03 @ 18:37:01
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0