Vilja.

Hon blir snart 6 månader! 6 månader! Ett halvår. Om ett halvår till blir hon 1 år. Tiden har gått så fort. Nästan för fort. Vill inte att min mammaledighet ska ta slut! Jag vill vara hemma och njuta av våran älskade Nussi!



Här sitter hon med stöd men kan även sitta själv nu! Det är vingligt men det går! Tänk för 2 veckor sedan gick det inte alls!;)



Misstänker att en viss tjej börjat gilla papper!

Hon är så söt när hon sover!

Men ännu sötare när hon är vaken och äter banan!



Mums!





Hela familjen!

Hon kommer fram.. Även om hon måste kämpa som bara den och blir arg som ett bi. nån cm hit och dit! Min stora tjej!!!




Kommentarer
Postat av: Malin

Tiden går för fort! Trots att jag varit hemma sen okt -08 så har jag lite ångest över att om några månader börja jobba. Det är ju så kul att vara m kidsen även om jag faktiskt längtar lite efter att jobba också.

2010-08-04 @ 21:26:27
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Tiden går för fort säger jag med!! :D Jag vill inte tänka på allt som har med skola/jobb att göra...jag vill vara hemma med Ebba och fortsätta leva i mammabubblan ;P



Avatar var svinbra! Jag trodde jag skulle hata filmen men den var riktigt grym så den måste du se! :)

2010-08-04 @ 21:38:33
URL: http://perdyy.blogspot.com
Postat av: emmaleena

åååh den sista bilden på fasters lilla tjej va så fin :) <3

2010-08-04 @ 23:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0