100831

Idag har jag och Vilja hängt hos mamma. Vilja har käkat lunch,badat i mamma´s roliga djupa diskho i tvättstugan och vilat.
Härligt att bli lite borskämda av fina mormor!

Vi tog en sväng till barnens hus och jag blev riktigt borskämd och köpte en Babybjörn bärsele jag velat ha länge:

Jag är så himla nöjd.Precis vad jag ville ha!

Min lilla tjej börjar verkligen bli sig själv igen,antar att fasen är över nu! Härligt! Hon har förresten överraskat mig i natt. Hon sov från 19.00-08.00!! Jag höll på att svimma när jag kollade vad klockan var.
Hoppas att det håller i sig,men jag hoppas inte för mycket;). Vi satt på morgonen och lyssnade på barnvisor på spotify! Jag ser verkligen fram emot babysången i veckan! Hon är oftast glad,skrattar,leker(helst inte ensam fortfarande men jag överlever.) Kvällen gick ovanligt fort och nu är det snart godnatt! Mammafika på stan imorgon!

 Arg söt tjej:

Arg som ett bi! hahaha!

Glad söt tjej:



Klart,när pappa äntligen kommit hem efter hela dagen så blir man såå himla glad och busig!:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja vi hade faktist tänkt komma, har till och med skrivit in mig i fikatråden :) Men Neo har hostat lite idag, ska se hur han är imorgon, men vi har iallafall ställt in oss på att komma :)

2010-08-31 @ 21:23:58
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Em

Vilken storlek hade du köpt först? får se när jag kan börja använda 74an :) Vad söt hon är Vilja! :)

2010-09-01 @ 07:28:17
URL: http://emsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0