träning..

Sitter och mår illa. Har (än en gång) ätit för fort. Jag är bara lite stressad ibland och då åker maten ner för fort.
Ska from nu börja ställa klockan så att jag äter minst 20 minuter. Och sluta slarva med vattnet. Dricker ibland för fort efter maten,men jag blir alltid så törstig.

Annars går det bra,jag har gjort premiär på gymmet igår. Det var länge sen. Gick på crosstrainer och löpband och efter 20 minuter på crosstrainern kan jag lova att jag ville dö. hahaha.
Nåväl,min vän sa en bra sak "Positivt med att vara otränad är att det bara kan bli bättre" .. Och det är ju så himla sant!

Men det var sååå roligt att gå och träna. Jag hade massa endorfiner i kroppen efteråt. Ikväll ska jag gå på min första gruppträning, lätt aerobic. Håll tummarna att jag inte dör ;)

Update:
Med barn går det inte att sitta ner och äta 20 minuter. Just nu sitter Vilja och gallskriker i omgångar medans jag måste kasta i mig maten. hej illamående.
kan inte vänta heller med maten för så här mammig är hon hela kvällen och det har redan gått sjukt länge sedan jag åt. less? javisst ;)
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är ju inte jag GBP-opererad men problemet med gnälligt och mammigt barn har jag med. Jag löser det genom att antingen äta samtidigt som Kali äter(eftersom hon äter själv för jag äta i lugn och ro, det är rena himmelriket) eller så ställer jag min tallrik i en hylla eller något annat högt nära där vi sitter och så tar jag en tugga här och en tugga där när jag hinner. Kanske inte det bästa sättet att äta men jag slipper i alla fall ha en gallskrikande unge bredvid mig, det förstör ju matlusten även för den hungrigaste mamman :P

Hoppas du hittar en lösning som passar dig så du slipper vara illamående.

2011-03-15 @ 19:10:23
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0