.

Ibland blir man bara så besviken.

Kommentarer
Postat av: Nina

På att jag inte födde? Jag är också besviken. ;)



Jag är så rädd för igångsättning. Tänk dig all dropp och skit som jag inte vill ha! >_<

2010-07-02 @ 11:57:32
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/
Postat av: Nina

Det är så dålig stil! Ingen från min släkt kom på vårat bröllop. Två vänner som bodde i Göteborg kom, resten var Ms familj, släkt och vänner. Det känns så surt och man blir så ledsen! :(



Du förstår säkert hur besviken jag kommer vara om jag blir igångsatt eftersom jag vill ha allt så "naturligt" som möjligt. Läkaren sa att jag var helt stängd, men hon kände inte ens efter? Jag VÄGRAR tro att det inte har hänt ett skit där nere.



Vad kul med dop! Är det nästa helg? Då har jag en kusin som ska döpas i mormor och morfars trädgärd i Svartöstan. :)

2010-07-02 @ 12:56:42
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0