...

Och om ni trodde att Vilja inte fått några nya kläder under tiden så trodde ni fel!


Söta skor från Lindex 99:-


Lila lite tjockare byxor från Kappahl


Pyamas från H&M


Pyamas från Lindex


Leggings i 6 månaders present från Monica och Nicklas!:)


Den efterlängtade svampbodyn från Lindex(I storlek 80 dock så nu får hon växa,hihi)

Fin scarf från H&M

Ursnygga Leggings från Lindex! Jag nästan dog när jag såg dom. Har matchat dom med en ny svart body som jag inte orkade fota..

Jättefin lila Lurvoverall med söta små öron. Finare än på bilden!



Lila glittrig höstmössa.

--

Alltså jag ÄLSKAR barnkläder. Jag älskar att shoppa till henne. Det här börjar bli ett sånt stort intresse att jag helt på seriöst vill öppna en butik med barnkläder. jag vill,vill,vill!

Hon var ursnygg idag! Lite slitna Jeansleggings,vit basic body med puffärm,Lila mössan ovanför,snygg munkjacka,Vit dunväst,scarf och vita uggs. Chic!

 

Förresten,så här ligger min lilla Tiger och sover just nu. Både pyamasen och tiger är ett passande ord nu. Har aldrig hört en bebis morra så mycket(glatt dock!)


Kommentarer
Postat av: Malin

Massa fin shopping! Och vilken cool tigerpyjamas! :)

2010-08-28 @ 18:52:20
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/
Postat av: Hollys mamma<3

åh dom blommiga leggingsen är ju så himla fina:) har lika danna till min tös:)

2010-10-03 @ 21:09:54
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0